Alla inlägg den 25 november 2020

Av jumpingallover - 25 november 2020 15:23

I dag är valparna 1 vecka gamla och jag tänker "redan", veckan har gått jätte fort, jag har massor som jag inte hunnit med så klart, all tid går till Bambi och valparna och Happy o Effie typ. 


Jag har gjort en grupp på FB till J-kullen, lättare att ladda upp filmer och bilder där så de nya familjerna kan följa de små nästan varje dag, eller varannan typ, nått foto eller film om dagen bör det bli även de stressiga dagarna:) Tänkte börja använda den nästa vecka typ.

Så ni som bokat valp hos mig sök på Jumping All Over J-kullen, just nu är den offentlig, men kommer göras privat när alla hittat dit.


I dag var det dax för vägning av de små igen

Rosa- 450g

Gul - 410g

Orange- 430g

Röd - 440g

Grön - 400g

Grå - 465g

Blå - 400g


       




Ovido - Quiz & Flashcards