Alla inlägg den 21 november 2020

Av jumpingallover - 21 november 2020 14:03

Här kommer lite bilder på de små

TIKAR:

Rosa

Gul

Orange

Röd


HANAR:

GRÖN

GRÅ

BLÅ

         


Av jumpingallover - 21 november 2020 12:39

I torsdags föddes vår J kull och hela 7 st små söta valpar tittade ut, 4 st tikar och 3 hanar. Bambi och valparna mår bra och hon tar väl hand om de små. 

Nu i början så pillar jag inte med valparna mer än vad som behövs, däremot så får Bambi mycket uppmärksamhet och berömm för att hon är så duktig och underbar. Jag e så stolt över min fina lilla  prinsessa:) 


Pappa Happy och "syrran" Effie har bara hört valparna, men dom har full koll, piper dom för mycket så larmar dom o puffar på mig, lite roligt att dom reagerar så.


I dag e planen att dom som står på våran intresse lista kommer mailas, så jag vet vilka som fortfarande är intresserade,  så allt sånt blir klart. Så får ni inte ett mail senast i morgon o ni vet ni står på intresselistan, så hör så er omg då så inget mail kommit bort.


 

Ovido - Quiz & Flashcards